Next kiegészítő biztosítás a magánellátásokhoz      

PRÉMIUM Next Standard és Deluxe csomagok

Regisztrálj Next egészségbiztosítási csomagjainkra és a biztosító megszervezi és állja az orvosi ellátásod költségeit magánrendelőknél, magánkórházaknál. 

A PRÉMIUM Next Standard és Deluxe egészségbiztosítási csomagok az alábbi szolgáltatásokat nyújtják:

  • járóbeteg-szakorvosi ellátások,
  • laborvizsgálatok,
  • más diagnosztikai vizsgálatok (pl. röntgen, ultrahang, stb.),
  • ambuláns műtétek,
  • non-stop elérhető orvosi call center és egészségügyi információs központ,
  • második orvosi szakvélemény.

Next Egészségbiztosítási csomagunk Neked való, ha életkorod 18 és 69 év közötti, sőt akár családtagjaid részére is előfizetheted. 

Regisztrálj az egészségbiztosítási csomagokra Ügyfélportálodon gyorsan elintézheted
Kockázatok

Standard csomag 

6200 Ft/fő/hó

Deluxe csomag     

8400 Ft/fő/hó

Járóbeteg szakellátás*
250 000 Ft***
korlátlan***
Diagnosztikai vizsgálatok**
100 000 Ft
100 000 Ft
Második orvosi vélemény
korlátlan
korlátlan
7/24 orvosi call center
korlátlan
korlátlan

A szolgáltatások részletes leírását a biztosítási feltételekben találod:

2022.04.01-től hatályos PRÉMIUM Next Általános Biztosítási feltételek

2022.04.01-től hatályos PRÉMIUM Next különös biztosítási feltételek

A PRÉMIUM Next Standard és Deluxe egészségbiztosítás szolgáltatásait az UNION Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. nyújtja. A szolgáltatások igénybe vételét a PRÉMIUM Kft. Ellátásszervező (telefonszáma: +36 1 999 96 95) szervezi. A Biztosító a szolgáltatások igénybevételére a kockázatviselés kezdetétől számított 15 napos várakozási időt kötött ki.
Az UNION Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. adatvédelmi szabályzatát itt éred el>>

Megelőző időszakra érvényes biztosítási feltételek:
2022.03.31-ig hatályos PRÉMIUM Next Általános Biztosítási feltételek

2022.03.31-ig hatályos PRÉMIUM Next különös biztosítási feltételek

Gyakran ismételt kérdések a Next-ről

Ki és hogyan vásárolhat egészségbiztosítást?

Minden 18-69 év közötti pénztártag csatlakozhat a csoportos egészségbiztosításhoz és előfizetheti azt 18-69 év közötti családtagjai részére is.

A regisztrációt pár kattintással elintézheted az Ügyfélportálon>>
Nézd meg video segítségünket>>


A szolgáltatást az UNION Biztosító Zrt. nyújtja (elérhetőségei: 1134 Budapest, Váci út 33., +36 1 486 4343).

A biztosítás bármikor díjmentesen felmondható. A biztosítás a lemondásról szóló nyilatkozat pénztárhoz való beérkezése hónapját követő hónap utolsó napján szűnik meg.


kép
Hogyan fizethetem a díjakat?
A biztosítási díjakat előre kell megfizetni, ezért a pénztár havonta levonja a biztosítási díj összegét az egészségszámláról és átutalja a biztosító részére.

A pénztár a díj érvényesítését havonta, minden biztosítottra külön-külön kezdeményezi a pénztártag számláján. Így például egy négy fős család minden tagjának csatlakozása esetén, a díj négyszer kerül levonásra. Ha az egészségszámlán van fedezet a biztosítási díjak megfizetésére, a terhelés megtörténik, és az így levont biztosítási díjakat a pénztár átutalja a biztosító részére.

Ha az egészségszámla egyenlege nem nyújt fedezetet valamelyik biztosított havi díjára, és így azt a pénztár nem tudta levonni és befizetni biztosító részére – a díjjal nem rendezett hónapot követő hónapra vonatkozóan a biztosított nem lesz jogosult a szolgáltatások igénybevételére. A következő hónapban a pénztár a soron következő havi díjjal együtt megpróbálja az elmaradt díjakat is levonni a pénztártag számlájáról.
kép
Hogyan mondhatom le a biztosítási csomagot?
Telefonon, vagy az Ügyfélportálon keresztül történt csatlakozás esetén a távértékesítésre vonatkozó törvényi szabályozásnak megfelelően a biztosítotti jogviszony létrejöttéről szóló visszaigazolás kézhezvételét követően 14 nap van arra, hogy azonnali hatállyal lemondd a biztosítást.
Amennyiben a 14 napon túl gondolod meg magad, a lemondást a pénztár székhelyére, vagy a kapcsolat@premiumpenztarak.hu email címre küldd meg, vagy hívd ügyfélszolgálatunkat a +361 999 96-96os telefonszámon. A biztosítás a lemondásról szóló nyilatkozat pénztárhoz való beérkezése hónapját követő hónap utolsó napján szűnik meg.
kép
Mi történik ha nem sikerül elvonni a díjat az egészségszámlámról?
Ha valamelyik biztosítottra vonatkozó havi díjat a pénztár nem tudta elvonni a pénztártag egyéni számlájáról, akkor az utolsó díjjal fedezett hónap utolsó napját követő 30 napig vehető igénybe a csomag szolgáltatása.

A pénztár minden hónapban megpróbálja az esedékes és az elmaradt havi díjakat levonni. Ha az elmaradt és esedékes díjak is megfizetésre kerülnek, a biztosított újra jogosult a szolgáltatásokra.
kép
Milyen ellátásokra, beavatkozásokra nem terjed ki a biztosítási fedezet?

A kizárásokat, valamint az egészségbiztosításra vonatkozó részletes tájékoztatást a biztosítás általános és különös feltételei tartalmazzák. További információ a Biztosító elérhetőségein kérhető.

  • A szolgáltatás nem terjed ki például:
    sürgősségi esetek ellátására
    esztétikai célú beavatkozásokra
    állapotfenntartó, megelőző, szűrési célú kezelésekre, vizsgálatokra
    a művi terhességmegszakításra
    a művi meddővé tételre

kép
Hogyan veheted igénybe a PRÉMIUM Next Standard és Deluxe csomagok szolgáltatásait?

A PRÉMIUM Next Standard és Deluxe csomagok egészségbiztosítás szolgáltatásait is a PRÉMIUM Ellátásszervezőjén keresztül veheted igénybe.

A NEXT Standard és Deluxe által fedezett egészségbiztosítások szolgáltatásai iránti igénybejelentést (szakorvosi vizit, diagnosztikus vizsgálat (labor, ultrahang, röntgen), orvosi másodvélemény) gyorsan és kényelmesen a nap 24 órájában online intézheted.

1. Lépj be egészségpénztári Ügyfélportálodra.

2. Kattints a NEXT Standard és Deluxe egészségügyi vizsgálatok igénylése, bejelentése mellett lévő Tovább gombra.

Ellátási igény bejelentése: szakorvosi vizit, diagnosztikus vizsgálat (labor, ultrahang, röntgen), orvosi másodvélemény

3. Hozd létre Ellátásszervezési Ügyfélfiókod, ahonnan a későbbiekben már közvetlenül is el tudod ügyeid intézni.

A bejelentés során meg tudod jelölni a kívánt ellátást, feltöltheted a vonatkozó orvosi javaslatot, valamint kiválaszthatod, hogy hogyan kéred az ellátás megszervezését.

A biztosítás csak azokat az ellátásokat fedezi, melyeket előre bejelentettél és az Ellátásszervező jóváhagyott!


A 7/24 egészségügyi tanácsadói vonalon telefonon keresztül információt kérhetsz:

  • életmóddal, egészségmegőrzéssel kapcsolatos kérdésekben
  • a gyógyszerek összetételét, alkalmazhatóságát, mellékhatásait, helyettesíthetőségét, árát illetően
  • orvosi, gyerekorvosi, fogorvosi ügyeletekről
  • ügyeletes gyógyszertárakról
  • egészségügyi intézmények elérhetőségéről.

Telefonszám: +36 1 999 96 96 / 4-es menüpont


kép