Panaszkezelés

Pénztártagjaink elégedettsége fontos számunkra

Ügyfeleink elégedettsége fontos számunkra, így tagjaink érdekeiket, észrevételeit, valamint kifogásait is szem előtt tartva folyamatosan fejlesszük szolgáltatásaink és ügyfélkiszolgálásunk színvonalát.

Ajánljuk figyelmedbe a Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Navigátor oldalát

A Magyar Nemzeti Bankról szóló 2013. évi CXXXIX. törvény az MNB feladataként jelöli meg a pénzügyi közvetítőrendszer felügyeletét, illetve a pénzügyi szervezetek által nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevők érdekeinek védelmét.
E tevékenység keretében az MNB vizsgálja a hazai és nemzetközi piaci folyamatokat, figyelemmel kíséri és ellenőrzi az intézmények jogszerű működését, kommunikációs csatornáit és azok tartalmát, általános sajtófigyelés keretében értékeli a pénzügyi intézményekről és szolgáltatókról megjelenő híreket, továbbá elemzi a jogszabályon alapuló adatszolgáltatás nyomán beérkező információkat.
A tudatos fogyasztói társadalom kialakítása, a megalapozatlan, helytelen fogyasztói döntésekből adódó félreértések és károk csökkentése érdekében az MNB proaktív pénzügyi fogyasztóvédelmi tájékoztató tevékenységet végez, professzionális ügyfélszolgálatot működtet, továbbá társintézményekkel, valamint a civil és a kereskedelmi-szolgáltató szféra szereplőivel működik együtt.
A mindennapi életben hasznos, pénzügyekkel kapcsolatos információk a Pénzügyi Navigátor tájékoztatóanyagokban érhetők el. A Pénzügyi Navigátor eszközrendszer pénzügyi fogyasztóvédelmi honlapból, tematikus füzetsorozatból, oktató- és egyperces kisfilmekből, termékválasztást és tudatos döntést segítő alkalmazásokból, valamint mobilapplikációból áll.
A megalapozott pénzügyi döntést ösztönző tájékoztatás mellett az MNB a panaszos helyzetek kezeléséhez is segítséget nyújt. A budapesti Krisztina körúton található ügyfélszolgálat munkatársai személyesen, telefonon és írásban is rendelkezésre állnak, míg a fővárostól távol élő fogyasztók az MNB-vel együttműködő Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Irodahálózat szakértőihez fordulhatnak számos vidéki városban.

Pénzügyi Navigátor. Utat mutat a pénzügyekben>>

Panaszbejelentés

Amennyiben panaszt kívánsz bejelenteni valamelyik szolgáltatásunk vagy tevékenységünk miatt, megteheted a pénztári nyomtatvány kitöltésével vagy a Magyar Nemzeti Bank által rendszeresített formanyomtatvány segítségével is.

A panaszokat jellegük szerint nyilvántartásba vesszük, kivizsgáljuk, majd indokolással ellátott álláspontunkat tartalmazó válaszlevelet a panasz kézhezvételétől harminc napon belül postai úton megküldjük.
E

Személyesen

1138 Budapest, Dunavirág u. 2-6. 1. torony



2400 Dunaújváros, Dózsa György út 24.

Hétfő-Péntek: 10:00-18:00
Ha a szombat munkanapra esik a nyitvatartási idő: 10:00-16:00


Hétfő, Kedd, Csütörtök, Péntek: 8:00-16:30

Szerda: 10:30-16:30

Ha a szombat munkanapra esik a nyitvatartási idő: 10:00-16:00

Postai úton
1138 Budapest, Dunavirág u. 2-6. 
1426 Budapest, Pf.: 512.
Telefonon
+36 1 999 9696
Hétfő, Kedd, Csütörtök, Péntek: 8:00-18:00
Szerda: 8:00-20:00