Hogyan kérd a számlát?
Miután egészségszámlát nyitottál készpénzes vásárlásaidról mindig kérj számlát. A számlát a kiállítás évét követő év legkésőbb december hó utolsó munkanapján 14:00 óráig kell eljuttatnod a pénztárhoz. (PRÉMIUM Egészségpénztár; 1426 Budapest, Pf. 512.)
A számlák kifizetési ideje: beérkezésüktől számított 3 munkanap, kivéve a november, december és január hónapokban.
Ezen időszak alatt a jogszabályi határidőben, azaz egészségpénztári szolgáltatásokról kiállított számla esetén 15 munkanapon belül, a Családi Kassza - önsegélyező pénztári szolgáltatásokról kiállított számlák esetén 25 munkanapon belül teljesítjük a kifizetést.
Kérjük vedd figyelembe, hogy a kifizetés a rendelkezésre álló egyenlegedből történik. Amennyiben szeretnél bankkártyával befizetni, hogy feltöltsd egyéni számládat kattints ide >>
Amennyiben az elszámolható terméket tartalmazó számlával esetlegesen probléma merül fel, arról az Ügyfélportálon találsz információt, esetenként e-mailben és SMS-ben is tájékoztatunk.
Hogyan lehet elszámolni a számlát?
(legalább fokozott biztonságú elektronikus aláírással, vagy hash kóddal ellátott, vagy elektronikusan kibocsátott PDF számla)
Nézd meg video segítségünket a számlák feltöltéséhez: