Kedves érdeklődő! Amennyiben segíthetünk, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat a 06 1 999 96 96-os telefonszámon!Elérhetőség bezárása

Hogyan kérd a számlát?

Miután egészségszámlát nyitottál vásárlásaidról mindig kérj számlát. A számlát a kiállítás évét követő év legkésőbb december 31. napjáig kell eljuttatnod a pénztárhoz. (PRÉMIUM Egészségpénztár; 1426 Budapest, Pf. 512.)

A számlák kifizetési ideje: beérkezésüktől számított 3 munkanap, kivéve a november, december és január hónapokban.
Ezen időszak alatt a jogszabályi határidőben, azaz egészségpénztári szolgáltatásokról kiállított számla esetén 15 munkanapon belül, az önsegélyező pénztári szolgáltatásokról kiállított számlák esetén 25 munkanapon belül teljesítjük a kifizetést.

Kérjük vedd figyelembe, hogy a kifizetés a rendelkezésre álló egyenlegedből történik. Amennyiben szeretnél bankkártyával befizetni, hogy feltöltsd egyéni számládat kattints ide >> 

Amennyiben az elszámolható terméket tartalmazó számlával esetlegesen probléma merül fel, arról az Ügyfélportálon találsz információt, esetenként e-mailben és SMS-ben is tájékoztatunk.

MIRŐL SZÓL A SZÁMLA?
TERMÉK pl.: gyógyszerek, szemüveg, vérnyomásmérő
SZOLGÁLTATÁS pl.: bőrgyógyász, nőgyógyász, fogorvos
KI LEHET A SZOLGÁLTATÓ(ELADÓ)?
termék bárhol vásárolható
a pénztárral szerződött és/vagy Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelővel (NEAK) szerződésben álló szolgáltatónál lehet igénybe venni
KI A SZÁMLÁN A VEVŐ?
Pénztártag (vagy a pénztárhoz bejelentett közeli hozzátartozó)
PRÉMIUM Egészségpénztár
MIT KELL ÍRNI A VEVŐ ADATAIHOZ?
Pénztártag (vagy a pénztárhoz bejelentett közeli hozzátartozója) neve, címe és a Pénztártag tagi azonosítója
pénztár neve, címe, adószáma * (PRÉMIUM Egészségpénztár; 1138 Budapest, Dunavirág u. 2-6.;18177734-2-41)valamint a Pénztártag (vagy a pénztárhoz bejelentett közeli hozzátartozó) neve és a Pénztártag tagi azonosítója
Mikor kell számlát kérni?
Mi szerepeljen a számlán?

Hogyan lehet elszámolni a számlát?

MILYEN FORMÁTUMÚ LEHET A SZÁMLA?
TERMÉK
SZOLGÁLTATÁS
PAPÍR ALAPÚ SZÁMLA
Postai úton beküldheted (levélcím: 1426 Budapest, Pf.: 512.), vagy az eredeti teljes számla szkennelt vagy fotózott képét a személyes Ügyfélportálodra feltöltheted. A video segítségben megnézheted hogyan tedd >>
Postai úton beküldheted (levélcím: 1426 Budapest, Pf.: 512.) azonban másolatot nem fogadunk be. Az eredeti teljes számla szkennelt vagy fotózott képét a személyes Ügyfélportálodra feltöltheted. 
ELEKTRONIKUS SZÁMLA
(legalább fokozott biztonságú elektronikus aláírással, vagy hash kóddal ellátott, vagy elektronikusan kibocsátott PDF számla)
Személyes Ügyfélportálodra feltöltheted,
vagy e-mailen kapcsolat@premiumpenztarak.hu címre beküldheted.
Személyes Ügyfélportálodra feltöltheted,
vagy e-mailen a kapcsolat@premiumpenztarak.hu címre beküldheted.
Mi az az elektronikus számla?
Hogyan kell a Védőháló és Next egészségbiztosításra igénybe vett egészségügyi szolgáltatásról számlát kérni?
Hogyan kell beküldeni a számlákat?