Kedves érdeklődő! Amennyiben segíthetünk, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat a 06 1 999 96 96-os telefonszámon!Elérhetőség bezárása

Hogyan kérd a számlát?

Miután egészségszámlát nyitottál készpénzes vásárlásaidról mindig kérj számlát. A számlát a kiállítás évét követő év legkésőbb december hó utolsó munkanapján 14:00 óráig kell eljuttatnod a pénztárhoz. (PRÉMIUM Egészségpénztár; 1426 Budapest, Pf. 512.)

A számlák kifizetési ideje: beérkezésüktől számított 3 munkanap, kivéve a november, december és január hónapokban.
Ezen időszak alatt a jogszabályi határidőben, azaz egészségpénztári szolgáltatásokról kiállított számla esetén 15 munkanapon belül, a Családi Kassza - önsegélyező pénztári szolgáltatásokról kiállított számlák esetén 25 munkanapon belül teljesítjük a kifizetést.

Kérjük vedd figyelembe, hogy a kifizetés a rendelkezésre álló egyenlegedből történik. Amennyiben szeretnél bankkártyával befizetni, hogy feltöltsd egyéni számládat kattints ide >> 

Amennyiben az elszámolható terméket tartalmazó számlával esetlegesen probléma merül fel, arról az Ügyfélportálon találsz információt, esetenként e-mailben és SMS-ben is tájékoztatunk.

MIRŐL SZÓL A SZÁMLA?
TERMÉK pl.: gyógyszerek, szemüveg, vérnyomásmérő
SZOLGÁLTATÁS pl.: bőrgyógyász, nőgyógyász, fogorvos
KI LEHET A SZOLGÁLTATÓ(ELADÓ)?
termék bárhol vásárolható
a pénztárral szerződött és/vagy Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelővel (NEAK) szerződésben álló szolgáltatónál lehet igénybe venni
KI A SZÁMLÁN A VEVŐ?
Pénztártag (vagy a pénztárhoz bejelentett közeli hozzátartozó)
PRÉMIUM Egészségpénztár
MIT KELL ÍRNI A VEVŐ ADATAIHOZ?
Pénztártag (vagy a pénztárhoz bejelentett közeli hozzátartozója) neve, címe és a Pénztártag tagi azonosítója
pénztár neve, címe, adószáma * (PRÉMIUM Egészségpénztár; 1138 Budapest, Dunavirág u. 2-6.;18177734-2-41)valamint a Pénztártag (vagy a pénztárhoz bejelentett közeli hozzátartozó) neve és a Pénztártag tagi azonosítója
Mikor kell számlát kérni?
Mi szerepeljen a számlán?

Hogyan lehet elszámolni a számlát?

MILYEN FORMÁTUMÚ LEHET A SZÁMLA?
TERMÉK
SZOLGÁLTATÁS
PAPÍR ALAPÚ SZÁMLA
Postai úton beküldheted (levélcím: 1426 Budapest, Pf.: 512.), vagy az eredeti teljes számla szkennelt vagy fotózott képét a személyes Ügyfélportálodra feltöltheted. 
Postai úton beküldheted (levélcím: 1426 Budapest, Pf.: 512.) azonban másolatot nem fogadunk be. Az eredeti teljes számla szkennelt vagy fotózott képét a személyes Ügyfélportálodra feltöltheted. 
ELEKTRONIKUS SZÁMLA
(legalább fokozott biztonságú elektronikus aláírással, vagy hash kóddal ellátott, vagy elektronikusan kibocsátott PDF számla)
Személyes Ügyfélportálodra feltöltheted.
Személyes Ügyfélportálodra feltöltheted.
Az Ügyfélportálon, vagy mobilapplikáción feltöltött számlákat nem kell postai úton megküldeni a Pénztárhoz!

Nézd meg video segítségünket a számlák feltöltéséhez:

Mi az az elektronikus számla?
Hogyan kell a Védőháló és Prémium Egészség egészségbiztosításra igénybe vett egészségügyi szolgáltatásról számlát kérni?
Hogyan kell beküldeni a számlákat?