Kedves érdeklődő! Amennyiben segíthetünk, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat a 06 1 999 96 96-os telefonszámon!Elérhetőség bezárása

Ügyintézés

Egészségszámla nyitás

Egészségszámla nyitás (díjmentes)
A PRÉMIUM Egészségpénztári előnyök kihasználásához létre kell hoznod saját egészségszámládat. 
Az egészségszámla megnyitása nem jár költséggel, használata pedig rugalmas, az teljes mértékben az igényeidhez igazítható. 
Online
Telefon
Papír
Személyes

Adatváltozás

Ügyfélazonosítás (Pmt. törvény szerint)

A Pmt. törvény értelmében az ügyfélazonosítás elvégzésének hiányában nem tudod használni az egészségkártyád és szolgáltatásokat sem vehetsz igénybe!
Az azonosítást abban az esetben személyesen szükséges elvégezni, ha kiemelt közszereplő vagy ún. stratégiai hiányosságokkal rendelkező, kiemelt kockázatot jelentő harmadik ország lakosa, vagy állampolgára vagy, illetve ha az igényelt szolgáltatás összege meghaladja a 4,5 millió Ft-ot.

Online
Papír
Személyes
Adatváltozás bejelentése

Az alábbi módokon regisztrálhatod kapcsolattartási adataid változását, azonban ha további adataid módosítását szeretnéd bejelenteni (pl. név, állandó lakcím, okmány száma, bankszámlaszám) akkor használd adatváltozás bejelentő nyomtatványunkat és a mellékletekkel együtt küldd be AVDH hitelesítéssel e-mailen a kapcsolat@premiumpenztarak.hu címre, vagy postai úton a PRÉMIUM Egészségpénztár 1426 Budapest, Pf. 512. címre.

Kapcsolattartási adataid változásának bejelentését így is intézheted:           

Online
E-mail
Telefon

Egészségpénztári szolgáltatások használata

Csodakártya beállítása, azaz az egészségkártya és egy bankkártya összekapcsolása

Ügyfélportálodon egyszerűen összekötheted a bankkártyád az egészségkártyával, így akkor is vásárolhatsz, ha egészségszámládon nincs pénz, hiszen az a bankkártyáról automatikusan a kellő mértékig feltöltődik. Mivel a Csodakártyás vásárláskor vagy számla ellenértékének beszedésekor pénz érkezik egészségszámládra, így ez befizetésének minősül és minden forintja után jár a 20% adókedvezmény.

Online
Befizetés az egészségszámlára

Bankkártyás fizetés esetén nem terhel a tranzakciós illeték! Tovább a bankkártyás befizetésre>>

Átutalással: 12001008-01978950–00100006 számlaszámunkra (külföldről: IBAN HU51 1200 1008 0197 8950 0010 0006) fizethetsz be.
A „Közlemény" rovatban kérjük, tüntesd fel neved és tagi azonosítód!

Munkáltatói átutalással: Írásban megbízhatod munkáltatód, hogy nettó munkabéredből havonta vonja le a befizetni kívánt összeget és utalja át az egészségszámládra.

Adóvisszatérítés igénylése
A PRÉMIUM Egészségpénztár adószáma a visszaigényléséhez: 18177734-2-41

Minden befizetett forint után 20% adókedvezménnyel élhetsz, évi max. 150 ezer Ft-ig, az szja erejéig.

Pénztárunk minden év január végén igazolást küld, amely alapján rendelkezhetsz adóbevallásodban a visszaigénylésről. A NAV az adóbevallás beadását követő 30 napon belül visszautalja az adókedvezmény összegét egészségszámládra, így az újból elkölthető egészségügyi kiadásaidra.
Családtag bejelentése (számla elszámolása, egészségcsomag vásárlása miatt)
Akár egész családod egészségügyi kiadásait elszámolhatod egészségszámládra, ha bejelented Őket Pénztárunkhoz.
Online
E-mail
Telefon
Papír
Személyes
Egészségpénztárra elszámolható termékek és szolgáltatások
Az egész család egészségügyi kiadásai és Családi Kassza szolgáltatások számolhatóak el az egészségszámládon keresztül. Ha bővebb információt szeretnél keress elérhetőségeinken:
E-mail
Telefon
Papír
Személyes

Számlakérés / számla leadás

Számla kiállítás készpénzes és bankkártyás vásárláskor

Termék vásárlásakor (pl. gyógyszer, szemüveg, kontaktlencse, babaápolás cikk, fogkefe, stb…)

Az egészségpénztárra elszámolható terméket bárhol meg lehet vásárolni.
A számlát a Pénztártag/pénztárhoz bejelentett családtag, mint vevő nevére, címére kell kiállíttatni és a Pénztártag tagi azonosítóját is fel kell tüntetni.

Szolgáltatás igénybe vétele esetén (pl. fogorvosi, magánorvosi, dietetikusi, magán kórházi, stb. ellátást fizetünk ki)

Akkor kérhetsz számlát, ha az adott szolgáltatónak van szerződése a Prémium Egészségpénztárral és/vagy a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelővel.
A számlát a Pénztár, mint vevő nevére kell kiállítani: Prémium Egészségpénztár, 1138 Budapest Dunavirág utca 2-6., 18177734-2-41, de a számlán ezen felül mindenképpen fel kell tüntetni a Pénztártag (vagy a pénztárhoz bejelentett családtagja) nevét és tagi azonosítóját is.

Papír alapú egészségpénztári számla leadása
Az általad benyújtott, egészségszámlára elszámolható termékről, vagy szolgáltatásól szóló számlákat az év kilenc hónapjában a beérkezéstől számított 3 munkanapon belül kifizetjük megadott bankszámládra. És erre garanciát is vállalunk!
A november, december és január hónapokban a számlamennyiség jelentős növekedése miatt a kifizetési határidő megnövekedésével kell számolni. A családi kassza szolgáltatások kifizetési határideje hosszabb.

Online
Papír
Személyes
Elektronikusan kiállított egészségpénztári számla leadása
Elektronikus számlának minősül minden olyan számla, amelyet elektronikus formában bocsátottak ki és fogadtak be. A Pénztár azokat a számlákat sorolja ide, melyek elektronikus aláírást és ún. időbélyeget is tartalmaznak.

Ezeket a számlákat az alábbiak alapján lehet azonosítani:
• általában a fejlécben „Elektronikus számla” vagy „E-számla” szerepel, sokszor a számla sorszáma is E betűvel kezdődik,
• a szolgáltatók is elektronikus úton küldik el a vásárlónak, PDF dokumentumban csatolják, vagy elérési linket küldenek a vásárlást követően;
• kötelező kelléke az elektronikus aláírás, melynek érvényességét, hitelességét a Pénztár ellenőrzi.
Online

Egészségkártya

Egészségkártya és társkártya aktiválása

Postai levelezési címedre megküldjük egészségkártyád, amelyet a kézhez vételt követő 60 napon belül aktiválni kell. A kártya az aktiválást követő munkanaptól használható.

Családtag részére kibocsátott társkártyát csak telefonon lehet aktiválni. A kártyát az a személy aktiválhatja, akinek a neve a kártyán szerepel.

Online
Telefon
SMS
Egészségkártya és társkártya letiltása
Az elveszett, ellopott PRÉMIUM egészségkártyád és/vagy a társkártyád telefonon és az Ügyfélportálon tilthatod le. A letiltott kártyát  nem lehet újra aktiválni, helyette új kártyát kell igényelni.
Online
Telefon

Egészségbiztosítások

Egészségbiztosítások igénylése és lemondása
Online
Telefon
Papír
Személyes
Egészségügyi szolgáltatások igénybevétele az egészségbiztosítás terhére

Aktív egészségbiztosítási előfizetéseid keretében különböző ellátások igénybevételére van lehetőséged.
Az igénybe vétel iránti igényedet előzetesen kell bejelentened a Prémium Ellátásszervezőn keresztül.

Az igénylés menetéről ide kattintva tudhatsz meg többet>>

Online