A Pmt. törvény értelmében az ügyfélazonosítás elvégzésének hiányában nem tudod használni az egészségkártyád és szolgáltatásokat sem vehetsz igénybe!
Az azonosítást abban az esetben személyesen szükséges elvégezni, ha kiemelt közszereplő vagy ún. stratégiai hiányosságokkal rendelkező, kiemelt kockázatot jelentő harmadik ország lakosa, vagy állampolgára vagy, illetve ha az igényelt szolgáltatás összege meghaladja a 4,5 millió Ft-ot.
Az alábbi módokon regisztrálhatod kapcsolattartási adataid változását, azonban ha további adataid módosítását szeretnéd bejelenteni (pl. név, állandó lakcím, okmány száma, bankszámlaszám) akkor használd adatváltozás bejelentő nyomtatványunkat és a mellékletekkel együtt küldd be AVDH hitelesítéssel e-mailen a kapcsolat@premiumpenztarak.hu címre, vagy postai úton a PRÉMIUM Egészségpénztár 1426 Budapest, Pf. 512. címre.
Kapcsolattartási adataid változásának bejelentését így is intézheted:
Ügyfélportálodon egyszerűen összekötheted a bankkártyád az egészségkártyával, így akkor is vásárolhatsz, ha egészségszámládon nincs pénz, hiszen az a bankkártyáról automatikusan a kellő mértékig feltöltődik. Mivel a Csodakártyás vásárláskor vagy számla ellenértékének beszedésekor pénz érkezik egészségszámládra, így ez befizetésének minősül és minden forintja után jár a 20% adókedvezmény.
Bankkártyás fizetés esetén nem terhel a tranzakciós illeték! Tovább a bankkártyás befizetésre>>
Átutalással: 12001008-01978950–00100006 számlaszámunkra (külföldről: IBAN HU51 1200 1008 0197 8950 0010 0006) fizethetsz be.
A „Közlemény" rovatban kérjük, tüntesd fel neved és tagi azonosítód!
Munkáltatói átutalással: Írásban megbízhatod munkáltatód, hogy nettó munkabéredből havonta vonja le a befizetni kívánt összeget és utalja át az egészségszámládra.
Termék vásárlásakor (pl. gyógyszer, szemüveg, kontaktlencse, babaápolás cikk, fogkefe, stb…)
Az egészségpénztárra elszámolható terméket bárhol meg lehet vásárolni.
A számlát a Pénztártag/pénztárhoz bejelentett családtag, mint vevő nevére, címére kell kiállíttatni és a Pénztártag tagi azonosítóját is fel kell tüntetni.
Szolgáltatás igénybe vétele esetén (pl. fogorvosi, magánorvosi, dietetikusi, magán kórházi, stb. ellátást fizetünk ki)
Akkor kérhetsz számlát, ha az adott szolgáltatónak van szerződése a Prémium Egészségpénztárral és/vagy a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelővel.
A számlát a Pénztár, mint vevő nevére kell kiállítani: Prémium Egészségpénztár, 1138 Budapest Dunavirág utca 2-6., 18177734-2-41, de a számlán ezen felül mindenképpen fel kell tüntetni a Pénztártag (vagy a pénztárhoz bejelentett családtagja) nevét és tagi azonosítóját is.
Postai levelezési címedre megküldjük egészségkártyád, amelyet a kézhez vételt követő 60 napon belül aktiválni kell. A kártya az aktiválást követő munkanaptól használható.
Családtag részére kibocsátott társkártyát csak telefonon lehet aktiválni. A kártyát az a személy aktiválhatja, akinek a neve a kártyán szerepel.
Aktív egészségbiztosítási előfizetéseid keretében különböző ellátások igénybevételére van lehetőséged.
Az igénybe vétel iránti igényedet előzetesen kell bejelentened a Prémium Ellátásszervezőn keresztül.