Rendszeres bankkártyás befizetés

Egészségszámlád felhasználási célját rugalmasan és élethelyzetedhez, céljaidhoz igazodóan  Te magad határozhatod meg, például:

  • nem tartasz pénzt az egészségszámládon és a Csodakártya segítségével csak akkor töltöd fel azt, amikor épp vásárolsz, vagy számlát küldesz be kifizetésre 
  • áttekintve az éves egészségügyi kiadásaidat egyben, vagy több részletben befizeted egészségszámládra azt az összeget amit el is költesz
  • igénybe veszed a Családi kassza szolgáltatásokat és annak érdekében, hogy megfelelő nagyságú 180 napos családi kassza egyenleged legyen, előre megtakarítasz
  • egészségszámládat megtakarítási jelleggel használod, hiszen Neked vagy a családodnak bármikor szüksége lehet nagyobb összegű egészségügyi kiadás finanszírozására, esetleg olyan költséges egészségügyi szolgáltatást szeretnél igénybe venni amire jó előre félrerakni

Céljaidhoz igazodóan megadhatsz rendszeres bankkártyás befizetést, így havonta a megadott napon bankkártyádról az egészségszámlád javára beszedjük az általad megadott összeget. A beállítást bármikor módosíthatod vagy meg is szüntetheted.

Állíts be rendszeres bankkártyás befizetést

Bankkártya regisztráció

A kártyát a beállítás pillanatában 5 Ft-tal megterheljük, majd ezt az összeget azonnal vissza is írjuk. Amennyiben ez a tranzakció sikeres, a szolgáltatás automatikusan, a beállítást követő nappal aktiválódik.

A bankkártyád lejáratára ügyelned kell, ha új bankkártyát kapsz, át kell állítanod a rendszeres befizetési megbízásod az új kártyádra!

kép
A beállítás ellenőrzése, módosítása

Egyszerre csak egy aktív rendszeres bankkártyás befizetési megbízásod lehet. Ezért ha új bankkártyás befizetési megbízást adsz meg (de a régit még nem törölted), úgy a korábban adott megbízást automatikusan lezárjuk.

A rendszeres bankkártyás befizetést az Ügyfélportálodon tudod ellenőrizni, illetve módosítani. Módosítanod kell a beállítást, ha bankkártyád lejár és újat kapsz a bankodtól!

A megbízás megszüntetésére lehetősége van ugyanitt, vagy telefonon, a +36 1 999 9696-os telefonszámon, ügyintézőink segítségével.

A regisztráció megszűnése a tárgynapon (megszüntetés napján) 24.00 órakor történik.

kép
Sikertelen tranzakció

Ha a rendszeres bankkártyás befizetés beszedés regisztrációjakor választott napon (pl.: fedezethiány miatt) nem tudjuk lehívni a megadott összeget, akkor az első sikertelen tranzakciót követő 4 napban ismét megkíséreljük a beszedést.

Ezt követően az adott hónapban több beszedési kísérlet már nem történik.

kép
Tudnivalók a tranzakció indításáról

Azon a napon indítjuk a tranzakciót, melyet a regisztrációkor megadtál, mindaddig, míg a szolgáltatást meg nem szünteted.

A bankkártyád lejáratára azonban ügyelned kell, ha új bankkártyát kapsz, át kell állítanod a rendszeres befizetési megbízásod az új kártyádra!

kép