Számlakérés

Hogyan kérjen számlát?


Szolgáltatások igénybevétele esetén 


Pl.: bőrgyógyász, nőgyógyász, fogorvos

  • pénztár neve és címe: PRÉMIUM Egészségpénztár.
    FONTOS! 2018. szeptember 1-jétől a számlát a PRÉMIUM Egészségpénztár új címére kérje kiállítani: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6. 
  • a pénztártag neve vagy regisztrált közeli hozzátartozója neve
  • a pénztártag tagi azonosítója


Termékek vásárlása esetén


Pl.: gyógyszerek, szemüveg, vérnyomásmérő
 
  • a pénztártag neve vagy regisztrált közeli hozzátartozója neve
  • a pénztártag címe vagy regisztrált közeli hozzátartozója címe
  • a pénztártag tagi azonosítója 


Számlák befogadása és feldolgozása

A számlát a kiállítás évét követő év december 31. napjáig kell legkésőbb a pénztárhoz eljuttatni a postafiók címre: 1426 Budapest, Pf. 512.

A számlák feldolgozási ideje: beérkezésüktől számított 3 munkanap, kivéve a november, december és január hónapokban.

Ezen időszak alatt a jogszabályi határidőben, azaz egészségpénztári szolgáltatásokról kiállított számla esetén 15 munkanapon belül, az önsegélyező pénztári szolgáltatásokról kiállított számlák esetén 25 munkanapon belül teljesítjük a kifizetést (megfelelő Családi Kassza egyenleg rendelkezésre állása esetén).

Amennyiben Ön megadta számunkra mobilszámát, az esetlegesen felmerülő problémákról (pl.: a benyújtott számla elszámolásához orvosi javaslatot kell benyújtani stb.) SMS -ben is tájékoztatjuk. 

bankkártyás befizetés ügyintézés mobilalkalmazás szolgáltatókereső webáruház Kérjen visszahívást