Panaszbejelentés

Pénztártagjaink elégedettsége fontos számunkra


Pénztártagjaink elégedettsége fontos számunkra, így tagjaink érdekeiket, észrevételeit, valamint kifogásait is szem előtt tartva folyamatosan fejlesszük szolgáltatásaink és ügyfélkiszolgálásunk színvonalát. 


MNB Pénzügyi Navigátor a tudatos fogyasztókért

A Magyar Nemzeti Bankról szóló 2013. évi CXXXIX. törvény az MNB feladataként jelöli meg a pénzügyi közvetítőrendszer felügyeletét, illetve a pénzügyi szervezetek által nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevők érdekeinek védelmét.

E tevékenység keretében az MNB vizsgálja a hazai és nemzetközi piaci folyamatokat, figyelemmel kíséri és ellenőrzi az intézmények jogszerű működését, kommunikációs csatornáit és azok tartalmát, általános sajtófigyelés keretében értékeli a pénzügyi intézményekről és szolgáltatókról megjelenő híreket, továbbá elemzi a jogszabályon alapuló adatszolgáltatás nyomán beérkező információkat.

A tudatos fogyasztói társadalom kialakítása, a megalapozatlan, helytelen fogyasztói döntésekből adódó félreértések és károk csökkentése érdekében az MNB proaktív pénzügyi fogyasztóvédelmi tájékoztató tevékenységet végez, professzionális ügyfélszolgálatot működtet, továbbá társintézményekkel, valamint a civil és a kereskedelmi-szolgáltató szféra szereplőivel működik együtt.

A mindennapi életben hasznos, pénzügyekkel kapcsolatos információk a Pénzügyi Navigátor tájékoztatóanyagokban érhetők el. A Pénzügyi Navigátor eszközrendszer pénzügyi fogyasztóvédelmi honlapból, tematikus füzetsorozatból, oktató- és egyperces kisfilmekből, termékválasztást és tudatos döntést segítő alkalmazásokból, valamint mobilapplikációból áll.

A megalapozott pénzügyi döntést ösztönző tájékoztatás mellett az MNB a panaszos helyzetek kezeléséhez is segítséget nyújt. A budapesti Krisztina körúton található ügyfélszolgálat munkatársai személyesen, telefonon és írásban is rendelkezésre állnak, míg a fővárostól távol élő fogyasztók az MNB-vel együttműködő Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Irodahálózat szakértőihez fordulhatnak számos vidéki városban.

Pénzügyi Navigátor. Utat mutat a pénzügyekben. 



Panaszbejelentés

Amennyiben panaszt kíván bejelenteni a pénztár valamelyik szolgáltatása vagy tevékenysége miatt, megteheti a pénztári nyomtatvány kitöltésével vagy a Magyar Nemzeti Bank által rendszeresített formanyomtatvány segítségével is.

A pénztár a panaszokat jellegük szerint nyilvántartásba veszi, kivizsgálja, majd indokolással ellátott álláspontját a panasz kézhezvételétől harminc napon belül megküldi az ügyfél részére.



Elérhetőségeink
Személyesen1138 Budapest Dunavirág u. 2-6.
1. torony



2400 Dunaújváros, Dózsa György út 24.
Hétfő-Péntek: 10:00-18:00
Ha a szombat munkanapra esik a nyitvatartási idő: 10:00-16:00.


Hétfő, Kedd, Csütörtök, Péntek: 8:00-16:30
Szerda: 10:30-16:30
Ha a szombat munkanapra esik a nyitvatartási idő: 10:00-16:00.
Postai úton1138 Budapest, Dunavirág u. 2-6.
1426 Budapest, Pf.: 512.

Telefonon+36 1 999 9696
Hétfő, Kedd, Csütörtök, Péntek: 8:00-18:00
Szerda: 8:00-20:00
E-mailbenkapcsolat@premiumpenztarak.hu

bankkártyás befizetés ügyintézés mobilalkalmazás szolgáltatókereső webáruház