Hasznos tudnivalók - EP szolgáltatások

A PRÉMIUM Egészségkártya egy csodakártya


Minden pénztártagunk részére, akinek a számlájáról a kártya első éves díjrészletét le tudjuk vonni (600 Ft) Alapszabályunk értelmében automatikusan 3 évig érvényes, 'csodásítható' egészségkártyát bocsátunk ki, így azt nem kell külön igényelni. Az egészségkártya fizetésre használható a gyógyszertárakban és közel 8 850 kártyaelfogadásra szerződött szolgáltató partnerünknél.(pl.: fogorvosnál, magánorvosnál, és egyéb egészségügyi szolgáltatónál).

Tipp! Az egészségkártya mellé a pénztárnál regisztrál közeli hozzátartozói részére társkártyát (3 éves díja 3600 Ft/ kártya) is igényelhet, így az Ön egészségszámlája terhére történik meg a vásárlások kifizetése és még a számlák összegyűjtésével és beküldésével sem kell bajlódia.

Egészségkártyáját összekötheti a bankkártyájával, így azzal akkor is vásárolhat, ha egészségszámláján nincs elegendő pénz, hiszen az a bankkártyáról automatikusan a kellő mértékig feltöltődik.
Mit érdemes tudni a Csodakártyáról?

  • a bankkártyája egészségkártyához történő kapcsolását, vagy a kapcsolt bankkártya módosítását az Ügyfélportálján végezheti el,
  • beállíthat beszedési megbízást is, hogy a pénztárhoz elszámolásra benyújtott számláihoz, vagy egyéb pénztári szolgáltatásaihoz szükséges beszedést a pénztár elvégezhesse bankkártyájáról abban az esetben ha egészségszámláján nem áll rendelkezésre elegendő fedezet
  • a Csodakártyának külön díja nincs, kedvezményre nem jogosít, nem lehet egyedi arculattal igényelni
  • a termék/szolgáltatás költsége a 6%-os működési költséggel növelten kerül beszedésre a kapcsolt bankkártyájáról
  • minden beszedett forint után 20%, évi max.150 ezer Ft adókedvezményre válik jogosulttá, hiszen ezzel egyéni befizetés teljesül egészségszámlájára


Honnan tudhatja meg, hogy van-e elegendő fedezet egészségszámláján?

Egészégpénztári számlája egyenlegét könnyedén ellenőrizheti:

  • Ügyfélportálján regisztrációt és bejelentkezést követően
  • PRÉMIUM mobilalkalmazásban (Android készüléken, Ügyfélportál regisztrációt követően)
  • a Pénztár honlapján található chat alkalmazásban (születési dátum és adóazonosító megadásával)
  • telefonon keresztül (tagi azonosító és adóazonosító megadásával)
  • személyes ügyfélszolgálati irodáinkban (átmenetileg a járványhelyzet miatt zárva).


Hasznos tudnivalók a számlakérésről és beküldésről

Számlái beküldésére válassza online megoldásainkat. Ha mégis a postai megküldés mellett dönt jó tudni, hogy a borítékba rakott számlái mellé számlaösszesítő kísérő jegyzék nem szükséges.
bankkártyás befizetés ügyintézés mobilalkalmazás szolgáltatókereső webáruház